Napojení systému Pohoda

Rádi pomůžeme i Vám dosáhnout Vašeho snu.

Jsme specialisté na Pohodu

Jednoduše, levně a rychle, do 48 hodin můžete mít nový profesionální e-shop s napojením na Pohodu od 3.490,- / měsíc

Náš plně profesionální internetový obchod lze propojit s ekonomickým systémem Pohoda, velmi rychle a jednoduše. Automatizované propojení dat představuje úžasné zefektivnění práce, která Vám ušetří až desítky hodin času měsíčně.

Automatizovaná aplikace vyvinutá naší společností “404 Pohoda konektor” je plně propojen s informačním systémem Pohoda na bázi SQL. Umíme taktéž nastavit automatizovanou synchronizaci s Vaší Pohodou.

Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

 

Hlavní přínosy pro Vaši firmu

Zvýšení efektivity práce Vás a Vašich zaměstnanců, zjednodušení přenosů dokladu do pohody, snížení účetních nákladů, přesná skladovost a rychlost komunikace.

 

Co vše synchronizujeme

Do administrace našeho e-shopu již nemusíte, mimo případu, že potřebuje pracovat s popisy zboží, resp. s marketingem prostřednictvím článků aj.

Synchronizujeme

  • Kompletní karty – popisky, sklady, nastavení, seo atributy, internetové parametry i individuální nastavení
  • Cenové hladiny, ceníky a měny
  • Taktéž umíme na základě názvu produktu či speciálních úprav vytvořit varianty (např. rozdělením kódů produktů, EANů apod.)
  • Specializujeme se na dělení datových vět a vytváření variant např. z EAN kódu
  • Synchronizujeme a přenášíme objednávky, zákazníky, kategorie, obrázky
  • Automatické projevy změn produktových karet v e-shopu.
  • Na základě vyřízených objednávek (= vystavených faktur) je vyskladňováno zboží, tento projev je automaticky aktualizován.

 

Náš vlastní modul Easybridge 

Datový můstek pro import/export komunikaci s ERP Pohoda ve verzi MDB i SQL

Pokud není server, na kterém je instance Pohody spuštěn neustále (výpadky proudu, konektivity), lze využít i offline – systém si načte frontu čekajících požadavků na export/import a provede v určeném počtu požadavků pro jednotlivé dávky.

 

Import

Lze využít všechny dostupné metody pro dokladové agendy – může být napárováno na zákazníka identifikátorem nebo vypsanými údaji:

Faktury, opravné doklady, pokladní doklady, příjemky, výdejky, objednávky, prodejky, poptávky, zakázky, výrobní listy.

Taktéž seznamové agendy – bez vazby na adresář nebo s využitím externího ID:

Adresář zákazníků, zásoby a skladové karty, členění skladů, parametry a kategorie internetového obchodu, inventurní seznamy.

Import lze využívat po jednotlivých požadavcích nebo v celkovém balíku, při spuštění fronty se však jednorázově provede pouze určený počet požadavků. Zbývající požadavky čekají na další volání služby.

Pokud je to vyžadováno, importovaný doklad může obsahovat i nadstandardní atributy typu Středisko, Činnost, Provozovna, ...

 

Export

Vzhledem k datové náročnosti některých exportovaných agend (zásoby, faktury, foto k zásobám) lze omezovat nejen počet záznamů, ale také časové rozmezí na úrovni účetní jednotky a účetního roku.

Faktury, příjemky, výdejky, prodejky, pokladní doklady, objednávky, zakázky, nabídky, výrobní listy, skladové pohyby.

Členění skladů, adresář zákazníků, zásoby včetně foto a atributů, kategorie a parametry internetového obchodu, inventurní seznamy.

Export produktových fotografií probíhá separátně buďto na souborové úrovni (odesílá se změněný nebo nový soubor) nebo na úrovni skladové karty při každé změně.

 

Základní komunikace

EasyBridge si pravidelně volá spojení s webovou aplikací a vyřizuje požadavky na export a import dokumentů standardizovaných XML formátů pro zajištění validity dokumentů a nenarušení databázových struktur. Pravidelná volání se dají nastavit pomocí scheduleru na běžícím serveru, volání služeb lze provádět i na úrovni několika účetních jednotek a účetních roků najednou.

Služba EasyBridge inicializuje komunikaci jedním směrem – pravidelně se spouští a doptává se na čekající transakce na straně webové služby (e-shopu), pro samotný provoz tedy není vyžadována pevná IP adresa serveru, na kterém běží.

 

Vyžadované údaje:
Pohoda s povolenou XML komunikací
Určený uživatel pro XML komunikaci
Účetní jednotka s účetním rokem
Určení databáze – SQL nebo MDB se souborovou cestou
Cesta k webové službě, která zajišťuje komunikaci na straně e-shopu Omezení počtu požadavků

 

Rozšířená komunikace

Lze využít přímou komunikaci databází Pohody v případě SQL verze, doporučeno však pouze pro čtení údajů. Zápis údajů do databází se doporučuje pouze pro změnu např. štítků u dokladů nebo stavy výdejek a příjemek, ostatní zápisy se musí striktně držet XML protokolem.

 

Vyžadované údaje:
Uživatelské jméno a heslo do MSSQL s přidělenými právy pro potřebnou databázi/účetní rok/tabulku.

 

Komunikace pomocí nadstavby vlastní webové služby

Pokud je nasazováno individuální řešení, lze spustit vlastní webovou službu, která na serveru zajišťuje komunikaci s Pohodou na úrovni SQL a přidává další možnosti, které ERP Pohoda ve svých nastaveních nemá – řízení vlastního skladového hospodářství s paletovými lokacemi, generování paletových štítků, naskladňování a vyskladňování z určených lokací s hlídáním šarží a expirací jednotlivých položek, přeskladňování mezi lokacemi, inventarizace. Na provozovanou webovou službu je možné se přihlašovat pomocí PDA či telefonu s čtečkou čárových kódů, případně zobrazovat sledované údaje – stav čekajících objednávek, nevyskladněné položky – na chytré TV. Lze využít i například pro hromadné generování interních dokladů.

 

Vyžadované údaje:
Uživatelské jméno a heslo do MSSQL s přidělenými právy pro potřebnou databázi/účetní rok/tabulku. Instalace nebo spuštění IS na serveru s kmenovou instancí Pohody.

 

Předimplementační analýza integrace Pohody

Předimplementační analýza je nutností, která předchází problémům v případě nekompletním požadavkům ze strany klienta. Při předimplementační analýze zkoumáme Vaše požadavky, možnosti a navrhujeme popř. další vhodná řešení. Předimplementační analýza trvá v rozsahu 1-3 hodin a je zdarma.

 

Cena a rozsah propojení e-shopu s Pohodou

Kompletně automatizované propojení s IS Pohoda – pravidelná aktualizace skladů, produktů, zákazníků, stavů objendávek. cenových hladin, dokladů aj. lze pořídit již od 45 000 Kč. (jednorázový poplatek za aplikaci pro automatizované synchronizace)

Na základě předimplementační analýzy stanovíme odhadovanou cenu integrace. Cena každého propojení se odvíjí od jeho náročnosti a požadavků na přenos.

 

Proč my?

Nejrychlejší e-shop na trhu

15+ let praxe a zkušeností

Garance spokojenosti

Neomezené úpravy na míru

12+ špičkových programátorů

Ruku na to.

Na telefonu po-pá 9-17 hod nebo si s námi domluvte osobní konzultaci zdarma, kde probereme Vaše požadavky. Přijedeme za Vámi kamkoliv po ČR, ale i na Slovensko. I do Polska a když to bude potřeba, tak i do Číny.

Nezávazná poptávka

nebo nám zavolejte na +420 732 855 854

Načítám, prosím vydržte...

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.